Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Недужа Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Коротенкко М. Л. 
Експериментальне дослідження зносу бандажів електровозів ВЛ11м з різними профілями [Електронний ресурс] / М. Л. Коротенкко, О. М. Заболотний, Л. О. Недужа, Н. М. Нестеренко, Д. О. Ягода // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 8. - С. 53-57 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_8_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.251 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бабяк М. О. 
Дослідження зносу накладок струмоприймачів електрорухомого складу постійного струму [Електронний ресурс] / М. О. Бабяк, Л. О. Недужа, В. Я. Котик // Електрифікація транспорту. - 2011. - № 2. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2011_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 984.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мямлін С. В. 
Визначення впливу показників тертя в системі "кузов – візок" на динаміку вантажного вагона [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, Л. О. Недужа, А. О. Швець // Наука та прогрес транспорту. - 2014. - № 2. - С. 152-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_2_17
Досліджено вплив коефіцієнта тертя в опорному з'єднанні "п'ятник - підп'ятник - ковзуни" вантажних вагонів на їх основні динамічні показники і коефіцієнти горизонтальної та вертикальної динаміки, прискорення кузова, рамну силу, коефіцієнт стійкості від сходу з рейок. Дослідження проведено за допомогою методу числового інтегрування та математичного моделювання динамічної завантаженості вантажного вагону з використанням програмного комплексу "Dynamics of Rail Vihscles" ("DYNRAIL"). Дослідження показали, що вплив на показники безпеки руху мають не тільки параметри тертя в опорному з'єднанні "п'ятник - підп'ятник - ковзуни" вантажного вагона в порожньому й завантаженому стані з візками ЦНИИ-Х3 (модель 18-100). Вплив мають також інші складові динаміки руху вантажного вагона, а саме: радіуси кривих ділянок колії, висота зовнішньої рейки тощо. Досліджено вплив тертя на динамічну завантаженість вагона з використанням нових підходів до вирішення задачі прогнозування динаміки рухомого складу. Прогнозування здійснено на значно оновленому теоретичному матеріалі, який охоплює всю історію розвитку теорії тертя та включає результати новітніх експериментальних досліджень із урахуванням швидкості руху на прямих і кривих ділянках колії малого та середнього радіусу. Одержані результати мають практичну спрямованість. У ході виконання теоретичних досліджень та після проведення моделювання за допомогою покращаного методу урахування процесів тертя одержано залежності основних динамічних показників чотиривісного вантажного піввагона від значення коефіцієнта тертя в системі "кузов - візок" із урахуванням швидкості руху. Результати досліджень знайшли своє наукове використання в низці публікацій авторів у спеціальних та науково-популярних виданнях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.385 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Зеленько Ю. В. 
Прогнозування та моделювання шумового навантаження. Сучасні підходи до створення шумових карт залізниць [Електронний ресурс] / Ю. В. Зеленько, Л. О. Недужа // Локомотив-інформ. - 2015. - № 9-10. - С. 12-16 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/locinf_2015_9-10_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.794 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Зеленько Ю. В. 
Вплив віброакустичних параметрів рухомого складу на вибір раціональних значень ходової частини локомотива [Електронний ресурс] / Ю. В. Зеленько, Л. О. Недужа, А. О. Швець // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 3. - С. 60-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_3_8
Мета роботи - підвищення безпеки тягового рухомого складу шляхом частотного аналізу динамічних систем, який дозволяє проводити розрахунок власних (резонансних) частот конструкції та відповідних форм коливань. Дослідження проведено за допомогою методу аналітичної механіки та математичного моделювання експлуатаційних навантажень вантажного локомотиву під час руху з різними швидкостями по прямих і кривих ділянках шляху. Теоретичну цінність роботи складає розроблена методика вибору конструктивної схеми i раціональних параметрiв перспективного електровозу з урахуванням інерційних коефіцієнтів та коефіцієнтів жорсткості рівнянь Лагранжу II роду. Наведено теоретичні дослідження впливу інерційних коефіцієнтів та коефіцієнтів жорсткості на динамічні показники та значення параметрів ходових частин електровозу. Сукупність розроблених положень й одержаних результатів є практичним рішенням вибору раціональних параметрів візків вантажного магістрального електровозу для залізниць України. Розроблено методику розрахунку просторових коливань електровозу для визначення його динамічних показників. Впроваджено програмний комплекс обробки даних експериментальних досліджень динамічних показників електровозу та порівняння результатів теоретичних розрахунків із даними натурних випробувань. Проведене теоретичне дослідження дозволило об'єктивно оцінити вплив парціальних частот елементів електровоза як на раціональні значення параметрів його екіпажної частини, так і на працездатність та фізіологічний стан локомотивної бригади. Практична цінність всього комплексу теоретичного дослідження полягає в розроблені алгоритму й програми, виборі раціональних параметрів та розрахункової схеми ходової частин електровозу. Використання програмного комплексу для дослідження просторових коливань електровозу дозволило з достатньою (для практичних задач) точністю оцінити динамічні показники екіпажної частини електровозу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.293 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Недужа Л. О. 
Теоретичні та експериментальні дослідження міцнісних якостей хребтової балки вантажного вагона [Електронний ресурс] / Л. О. Недужа, А. О. Швець // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 1. - С. 131-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_1_15
Мета роботи - аналіз результатів теоретичних та експериментальних досліджень міцнісних якостей рухомого складу; пошук засобів проектування, моделювання, вибору, обгрунтування продовження терміну служби вантажних вагонів та їх елементів. Застосовано метод скінченних елементів (МСЕ), який дозволяє практично повністю автоматизувати розрахунок механічних систем, проте, як правило, вимагає виконання значно більшого числа обчислювальних операцій у порівнянні з класичними методами механіки. Сучасний рівень розвитку обчислювальної техніки відкриває широкі можливості для впровадження МСЕ в інженерну практику. МСЕ реалізовано в багатьох відомих й широко розповсюджених програмних продуктах, що забезпечують міцнісний розрахунок моделей машин, механізмів, конструкцій, у тому числі рухомого складу залізниць. Представлено аналіз проведених теоретичних та експериментальних досліджень міцнісних якостей елементів рухомого складу на прикладі хребтової балки вантажних вагонів; розрахунки виконано з використанням сучасного пакету прикладних програм. Представлений приклад використання запропонованого підходу засвідчив його працездатність та ефективність, а також правильність спрямування відповідних науково-дослідних робіт. Запропонований підхід може бути використаний при вирішенні подібних оптимізаційних задач у науково-дослідній та дослідно-конструкторській практиці транспортного машинобудування. Запропоновано метод визначення показників надійності та розв'язання науково-прикладної проблеми розрахунку елементів вантажних вагонів із урахуванням особливостей експлуатації та впливу режиму навантаження, що дає можливість визначати їх довговічність ще на стадії проектування. Розроблено та досліджено модель хребтової балки вантажного вагона, на основі якої отримані залежності, що характеризують напружено-деформований стан її елементів. Отримані науково обгрунтовані результати з оцінки міцнісних якостей хребтових балок вантажних вагонів залежно від їх конструктивного виконання. Розглянуті аспекти, пов'язані з сучасним станом й перспективами розвитку залізничного транспорту, використанням програмного комплексу при проектуванні та розрахунках рухомого складу в залізничній галузі. Теоретичні та експериментальні дослідження міцнісних якостей елементів рухомого складу розглянуто на прикладі хребтової балки вантажного вагону; розрахунки виконано з використанням сучасного пакету програм. Застосування отриманих результатів сприяє підвищенню безпеки руху вантажних вагонів та дозволить покращити техніко-економічні показники роботи залізничного транспорту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.1 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Татарінова В. А. 
Теоретичні дослідження руху одиниці рухомого складу [Електронний ресурс] / В. А. Татарінова, Л. О. Недужа // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2018. - № 16. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2018_16_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.091 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Зеленько Ю. В. 
Вивчення негативного впливу нафтопродуктів на металеві елементи залізничної інфраструктури [Електронний ресурс] / Ю. В. Зеленько, Д. М. Зеленько, Л. О. Недужа // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. - № 5. - С. 105-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2020_5_11
Основна мета роботи - підвищення безпеки експлуатації залізничного транспорту. Реалізація поставленої мети передбачена шляхом оцінки та попередження негативного впливу нафтопродуктів на конструкційні елементи залізничної інфраструктури. Основним критерієм оцінки залишкового ресурсу технічних елементів пристроїв є їх міцнісні характеристики. Одним із ключових чинників, що впливають на придатність технічних пристроїв у процесі експлуатації, є корозійне пошкодження металу. Вивчено вплив різних співвідношень ступеня мінералізації та концентрації нафтопродуктів на швидкість корозії металів, які найбільш часто використовуються у конструкціях систем охолодження дизелів та інших об'єктів транспорту. Таким чином, для проведення статичних і динамічних лабораторних випробувань було вибрано модельні робочі розчини з різним солевмістом (модель де мінералізації) та різними концентраціями розчинених нафтопродуктів (модель стандартних розчинів з органічними домішками). Динамічні та статичні дослідження корозійних руйнувань проведено гравіметричним методом та методом поляризаційного опору з використанням стандартних зразків та розчинів. На підставі результатів експериментальних досліджень авторів та аналітичної обробки даних отримано узагальнювальні модельні залежності швидкості корозії від ступеня мінералізації робочого розчину фракційного складу нафтопродуктів. Проведено дослідження та встановлено вплив ступеня демінералізації води на швидкість корозії матеріалів систем охолодження дизелів. На базі широкого спектра авторських експериментальних даних показано та доведено наявність узагальнювальних залежностей швидкості корозії від температури, ступеня мінералізації робочого розчину та фракційного складу нафтопродуктів. Отримані залежності покладено в основу розробленої математичної моделі корозії, яка являє собою сукупність співвідношень, що зв'язують характеристики корозійного процесу з різними факторами, які впливають на його розвиток. Отримані експериментальні та аналітичні дані можуть бути широко використані для процедур неруйнівного контролю, детального прогнозування стану конструкційних елементів і вибору ефективних інгібіторів для зниження корозійної агресивності середовища й захисту конструкцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.031 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського